لوازم خانگی | لوازم برقی | لوازم آشپزخانه

ست آشپزی و اکسسوری
لوازم شخصی برقی
لوازم برقی آشپزخانه
لوازم برقی خانگی
|

کالکشن صبحانه اسمگ، شروع یک روز پرانرژی

لوازم خانگی اسمگ محصول ایتالیا با رنگ و طراحی منحصربه ‌فرد، از معروف ترین و محبوب ترین محصولات در سراسر جهان هستند. اما جدا از بحث زیبایی، سوال مهمی که اغلب برای همه پیش می آید این است که آیا واقعا محصولات این برند ارزش پرداخت قیمت‌ بالا را دارند یا نه؟ محصولات برند اسمگ نسبت به سایر برندهای ایرانی و خارجی دارای قیمت نسبتا بالای می باشد زیرا جز لوازم لوکس آشپزخانه به حساب می آیند و به دلیل کیفیت بالا و طراحی های خاصی که دارا هستند همواره به عنوان محصولات لوکس به حساب می آیند. اما به دلیل عمر مفید و صرفه بالای انرژی جز پرطرفدار ترین محصولات به حساب می آیند و به جرات می توان گفت ارزش هزینه ای که برای داشتن این محصولات پرداخت میکنید را دارد.

مقدمه

با تمیم هوم همراه باشید تا با کالکشن صبحانه این برند معروف بیشتر آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم که کالکشن صبحانه جذاب اسمگ را به شما معرفی کنیم، کالکشن لوازم صبحانه این برند شامل کتری، توستر، قهوه ساز و کف ساز است. این محصولات مشابه دیگر تولیدات این شرکت، در رنگ های متنوع و جذابی از جمله رنگ‌های کرم، مشکی، قرمز، آبی روشن، نقره‌ای، سفید و رنگ های پاستلی زیبای سبز، آبی و صورتی تولید می شوند.

وعده صبحانه اساسا برای شروع یک روز پرانرژی بعد از استراحت شبانه، ضروری است و به عنوان مهم ترین وعده غذایی در روز شناخته می شود. صبحانه باید شامل مواد غذایی متنوعی باشد تا انرژی لازم برای شروع فعالیت های روزانه را فراهم کند. این وعده معمولاً شامل مواردی نظیر نان، پنیر، میوه، سبزیجات، تخم‌مرغ یا غلات کامل است و به عنوان یک قسمت مهم از سبک زندگی سالم توصیه می‌شود.

کتری برقی اسمگ مدل KLF03

صبحانه متداول ایرانی ها معمولا شامل نان، پنیر و چای است به همین خاطر ابتدا به معرفی کتری برقی اسمگ که جوشاندن آب و آماده کردن چای برای تهیه یک صبحانه خوب و مقوی را آسان می کند، می پردازیم. کتری برقی اسمگ مدل KLF03 از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و اگر توجه کنیم خواهیم دید که استیل به کار رفته در اسمگ به غایت با کیفیت است و در مقابل رطوبت و ضربه بسیار مقاوم می باشد و علاوه بر این طراحی این محصول از سبک رترو دهه ۵۰ الهام گرفته شده که ظاهری جذاب و برق و درخشش خاصی به آن بخشیده است. درب این با فشردن دکمه به آرامی باز شده و با زاویه ۸۰ درجه قرار می گیرد نکته مهمی که در مورد درب این دستگاه وجود دارد، جدا نشدن درب از دستگاه و نبود امکان قرار دادن قوری بر روی این کتری است با این جال خود کتری و پایه به صورت جداشونده هستند و کتری را می توانیم در هر جهتی روی پایه قرار دهیم.

کتری برقی اسمگ در تمیم هوم

این کتری با وزن ۱.۴ کیلوگرم و توان ۲۴۰۰ وات قدرت بالایی برای به جوش آوردن سریع ۷.۱ لیتر آب است. اکثر کتری ها دارای نشانگر سطح آب هستند، این ویژگی در کتری برقی اسمگ بسیار شیک و منحصر به فرد طراحی شده است. ظرفیت ۷.۱ لیتری این محصول یک ظرفیت استاندارد است که تقریبا معادل ۸ لیوان می باشد. به کمک توان بالای این کتری می توانید در کمترین زمان آب جوش مورد نیاز برای یک خانواده بزرگ را تهیه کنید. برای تهیه آب جوش با استفاده از این محصول تا سطح موردنظر در کتری آب ریخته و روی پایه آن قرار می دهید. اهرم روی بدنه ای دستگاه را در وضعیت روشن گذاشته و منتظر می مانید تا کتری به صورت اتوماتیک بعد از به جوش آمدن آب، خاموش شود، سپس می توانید از آب جوش برای تهیه انواع نوشیدنی گرم استفاده کنید.

توستر مدل TSF01 ، TSF02 و TSF03 اسمگ

در کنار چای، بدون شک نان یکی دیگر از پایه های اصلی وعده های صبحانه ایرانی ها است، در این بین توسترهای اسمگ یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما هستند. شرکت اسمگ توستر های خود را در سه مدل ارائه داده است که براساس نیاز خود می توانید بهترین گزینه را برای کامل کردن آشپزخانه خود انتخاب کنید. در این قسمت مقاله به اختصار شما را با این سه مدل توستر اسمگ آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

توستر های اسمگ با حرارت مناسب، مداوم و نه خیلی زیاد امکان یخ زدایی و گرم کردن نان یا کلوچه را بدون سوختن، خشک و سفت شدن نان برای شما فراهم می کنند. برای برشته کردن نان خود می توانید از قابلیت تنظیم حرارتی که در تمام مدل های توستر های اسمگ فراهم شده است استفاده کنید. در توستر های اسمگ این تنظیمات در ۶ سطح قرار داده شده است تا بتوانید نان را به اندازه دلخواه خود گرم و برشته کنید.

توستر های اسمگ در تمیم هوم

کار کردن با توستر اسمگ بسیار راحت است و مدل های مختلف آن ها دارای عملکرد مشابهی هستند. به این صورت که نان را باید درون شیار های تعبیه شده روی دستگاه قرار داده و درجه حرارت را تنظیم کنید و در نهایت توستر اسمگ پس از آماده شدن نان به طور خودکار دستگاه را خاموش میکند و می توانید به کمک اهرم مخصوص نان را بیرون آورید. این محصول شامل سینی برای جمع آوری خرده نان هستند که به راحتی می توانید پس از استفاده، این سینی ها را که به صورت کشویی در زیر دستگاه تعبیه شده اند را بیرون آورده و تمیز کنید.

مدل TSF01، توستر دو اسلایس کوچک برند اسمگ دارای دو جایگاه برای قراردادن نان بوده و برای خانواده های متوسط انتخاب مناسبی است.

مدل TSF02، توستر دو اسلایس بزرگ اسمگ با دو جایگاه نان است ولی در واقع این توستر اسمگ برای قرار دادن چهار تیکه نان طراحی شده است، به این صورت که به جای این که نان ها در چهار شکاف مجزا قرار بگیرند به صورت موازی در دو شکاف در یک ردیف پشت سر هم قرار می گیرند.

مدل TSF03، توستر چهار اسلایس اسمگ است که می‌توان آن را دو توستر 2 تایی در نظر گرفت که به هم چسبیده اند چرا که کنترل عملکرد هر جفت جایگاه نان در این دستگاه به وسیله کنترل پنل اختصاصی خود انجام می شود. در واقع دو جایگاه راست توسط کنترل پنل راست و دو جایگاه چپ توسط کنترل پنل چپ، تنظیم می‌شود.

قهوه ساز اسمگ مدل DCF02

گاهی اوقات به دلیل محدودیت زمان ممکن است بخواهید تنها به نوشیدن یک قهوه داغ و خوشمزه در ابتدای صبح بسنده کنید، برای تهیه یک قهوه فوق العاده پیشنهاد ما قهوه ساز مدل DCF02 اسمگ است همانطور که این کمپانی رنگ‌بندی‌های متنوعی را در محصولات خود به کار می‌برد همین کار را در قهوه ساز اسمگ DCF02 نیز انجام داده و برای هر سلیقه‌ای رنگ های فوق العاده زیبا و جذاب در نظر گرفته است.

قهوه ساز DCF02 اسمگ با ظرفیت مخزن آب ۱۴۰۰ میلی لیتری و ظرفیت قوری ۱۲۵۰ میلی لیتری برای یک خانواده ی متوسط به بالا کاملا مناسب است و به راحتی می توانیم با هر بار استفاده از این دستگاه چندین فنجان قهوه ی خوش طعم و لذیذ آماده کنیم. ظرفیت قوری این دستگاه امکان تهیه ۱۰ فنجان قهوه را در یک بار استفاده برای شما فراهم می کند و پس از کامل شدن زمان دم کردن قهوه با صدای هشدار شما را متوجه آماده بودن قهوه می کند. فیلتر های استفاده شده در این محصول از جنس استیل و پلاستیک هستند و امکان تعویض این فیلتر ها وجود دارد. بدنه قهوه ساز اسمگ مدرج است و شما می توانید میزان دقیق آب درون آن را متوجه شوید. در طراحی این محصول از دکمه استفاده شده و برای مدرن تر کردن آن یک نمایشگر دیجیتال LED برای این محصول در نظر گرفته شده است.

قهوه ساز اسمگ در تمیم هوم

کف شیر ساز اسمگ مدل MFF01

معمولا روی کاپوچینو یا اسپرسو هایی که از کافی شاپ ها تهیه می کنید، یک لایه‌ی فوم از شیر را دیده اید. اگر به اینکه به چه شیوه‌ای می‌توانید در منزل اسپرسو یا کاپوچینویی به این شکل تهیه کنید فکر کرده اید، ادامه ی مقاله را از دست ندهید!

تهیه یک کاپوچینو زمانی کامل می شود که با کف شیر همراه باشد! کف شیر ساز مدل MMF01 اسمگ امکان تهیه ی کف شیر غلیظ و با کیفیت را برای شما فراهم می کند! می توانید در منزل همچون باریستاهای حرفه ای روی نوشیدنی مورد علاقه خود با استفاده از این محصول نقش و نگار های زیبا خلق کرده و طعم و مزه آن را خوشمزه تر کنید.

برای استفاده از اکثر دستگاه های فوم/کف ساز موجود در بازار لازم است شیر را قبل از استفاده در دستگاه گرم کنید سپس در مخزن کف ساز بریزید، اسمگ به عنوان یک شرکت لوکس ایتالیایی کف شیر ساز اسمگ مدل MFF01 را به گونه ای طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده است که تهیه کف شیر را برای شما فوق العاده آسان می کند!

در این محصول اسمگ گرمایش داخلی تعبیه شده است و شما را از گرم کردن اولیه شیر بی نیاز میکند، به سادگی شیر را به صورت سرد در مخزن کف ساز MMF01 اسمگ بریزید و در عرض چند ثانیه فوم با قوام و غلیظ برای برای آماده سازی نوشیدنی هایی نظیر کاپوچینو، اسپرسو، لاته ماکیاتو، کافه موکا و همچنین تهیه نوشیدنی های فوری مانند شکلات داغ در اختیار خواهید داشت.

کف شیر ساز اسمگ در تمیم هوم

فروشگاه اینترنتی تمیم هوم

مجموعه تمیم هوم – پس از یک دهه تمرکز در واردات عمده محصولات لوکس خانه و آشپزخانه از کشورهای ایتالیا، انگلستان و امارات فروشگاه آنلاین خود را با هدف ایجاد فروشگاهی متفاوت در تامین کالای اورجینال به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و تضمین بهترین قیمت آغاز کرده است.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، اطلاع از قیمت یا خرید هر یک از محصولات اسمگ با ما در ارتباط باشید و برای اطلاع از تخفیف های ویژه، تمیم هوم (tamim.home) را در اینستاگرام دنبال کنید. با تمیم هوم محصولات SMEG را با بهترین قیمت و ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات تمیم هوم شامل گارانتی اصالت و سلامت کالا هستند. برای مشاهده دیگر محصولات، از فروشگاه تمیم هوم دیدن فرمایید.

لیست قیمت و خرید محصولات اسمگ در تمیم هوم
طراحی و توسعه توسط    ::::    Haririan.com