لوازم خانگی | لوازم برقی | لوازم آشپزخانه

ست آشپزی و اکسسوری
لوازم شخصی برقی
لوازم برقی آشپزخانه
لوازم برقی خانگی
|

نقد و بررسی Ninja Creami / معروف ترین بستنی ساز در شبکه های اجتماعی

یکی از وسایل آشپزخانه جدیدی که اخیرا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است دستگاه Ninja Creami محصول جدید برند آمریکایی نینجا است که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

Ninja Creami را نمی توان به عنوان یک بستنی ساز یا مخلوط کن معرفی کرد چرا که نه مکانیزم خنک کنندگی دارد و نه با تنظیمات سرعت متغیر امکان تهیه سوپ یا پوره با استفاده از آن وجود دارد! Ninja Creami دستگاه عجیبی است که طبق وب سایت نینجا از فناوری Creami استفاده میکند. طبق وب سایت نینجا، این فرآیند تنها در چند دقیقه یک بلوک منجمد جامد را به یک بافت بسیار نرم و صاف تبدیل می کند. در واقع، Creami از فناوری استفاده می کند که قبلاً فقط در دستگاهی بسیار گران قیمت و غیرقابل دسترس به نام Pacojet موجود بود. هر دوی این دستگا ها به تیغه ای متصل هستند که با حرکت آهسته داخل بلوک یخ زده مایع می چرخد. در اصل، تیغه داخل یخ فرو می‌رود، قطعات ریز را از بین می‌برد و آن‌ها را با هم مخلوط میکند تا بافتی خامه‌ای شکل بگیرد.

نحوه کار Ninja Creami

استفاده از این محصول در واقع یکی از ساده ‌ترین راه های ممکن برای تهیه بستنی است زیرا نیازی به آماده‌ سازی یا خرید مواد خاصی ندارید. با Ninja Creami ، شما به سادگی مایع اصلی مورد نظر خود (شیر، ماست، میوه یخ زده پوره شده) را به مدت 24 ساعت منجمد کرده و سپس با قرار دادن در این دستگاه وفشار دادن یک دکمه بستنی مورد علاقه خود را تهیه می کنید. وب سایت نینجا دستور العمل های زیادی را ارائه می کند.

دستگاه Ninja Creami تقریبا شبیه دستگاه های قهوه ساز و تا حدودی بلندتر به نظر می رسد و با دو ظرف پلاستیکی عرضه می شود که می توانید ترکیبات خود را در آن ها فریز کنید. هنگامی که ترکیب شما یخ زده شد، درب ظروف را بردارید و آن ها را در ظرف بزرگتری بیندازید، درب مجهز به تیغه چرخان (که در اصطلاح نینجا به عنوان 'کریمیزر' شناخته می شود) را وصل کنید و ظرف را داخل دستگاه قرار دهید. کل فرآیند بسیار ساده و راحت است. این دستگاه چندین عملکرد مختلف برای انتخاب دارد از جمله بستنی، شربت، اسموتی، میلک شیک، ژلاتو، چرخش مجدد و مخلوط کردن. همه این گزینه های در نهایت اساساً یک کار را انجام می‌دهند: تیغه با صدای بلند و بسیار آهسته در ظرف می‌چرخد و یخ را خامه‌ای می‌کند. این فرآیند در مجموع حدود دو دقیقه طول می کشد البته ترکیب تهیه شده گاهی اوقات ممکن است به مخلوط کردن مجدد نیاز داشته باشد.

ماست، اسموتی، شیک های پروتئینی، کوکتل های یخ زده، و چیزی نزدیک تر به بستنی واقعی ساخته شده با خامه غلیظ. از اتفاقات جذابی است که این دستگاه رقم می زند . همچنین به سادگی با انجماد و چرخاندن یک ماده منحصر به فرد در اطراف این دستگاه، چیزی لوکس و شایسته رستوران به دست می آورید. همچنین کاسه های اسموتی را در دستگاه درست کنید: بافت آنها از هر چیزی که قبلاً در مخلوط کن یا غذاساز درست کرده بودید، غنی تر خواهد بود و واقعاً باعث می شود صبحانه احساس خاصی داشته باشد.

اگر از نظر طعم بستنی واقعاً سنتی و کلاسیک پسند هستید، ممکن است بخواهید از این دستگاه صرف نظر کنید اما اگر واقعاً عاشق دسرهای یخ زده هستید و علاقه مندید آنها را در خانه با استفاده از یک فناوری جدید و جذاب تهیه کنید، این دستگاه برای شما مناسب است و تابستانی پر از کوکتل های هندوانه، شیک‌های اورئو و کره بادام‌ زمینی و شربت‌های تازه را خواهید داشت!

خرید بستنی ساز نینجا در تمیم هوم
طراحی و توسعه توسط    ::::    Haririan.com