لوازم خانگی | لوازم برقی | لوازم آشپزخانه

ست آشپزی و اکسسوری
لوازم شخصی برقی
لوازم برقی آشپزخانه
لوازم برقی خانگی
|

لوازم خانگی کنوود

شرکت کنوود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه در جهان است این شرکت در سال ۱۹۲۲ در شهر شیکاگو آمریکا تاسیس شد و اکنون یکی از معروفترین برندهای لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود. از محصولات آن می‌توان به انواع اجاق‌های گازی، برقی و الکتریکی، تابلوهای اجاق، اجاق‌های میکروومو، فرها و مایکروفرها اشاره کرد. این شرکت از فناوری‌های نوین در طراحی محصولاتش استفاده می‌کند.

شرکت کنوود هم‌اکنون متعلق به کمپانی لوازم خانگی دلونگی ایتالیا است. کنوود طراحی، تولید و فروش لوازم آشپزخانه از قبیل یخچال فریزر، مایکرویو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره را برعهده داشته و کارخانه‌هایی در پاکستان، چین، ترکیه و انگستان تأسیس نموده است. به عنوان مثال یخچال فریزر کنوود در ترکیه تولید و به بازار جهانی عرضه می‌شود.

دهه 1940 میلادی

تولید نخستین توستر کنوود با عنوان A100

از 1950 تا 1960 میلادی

ماشین آشپزخانه کنوود که در واقع یک همزن بود و از آن به عنوان یک دستیار در آشپزخانه یاد می شد.

از 1970 تا 1980 میلادی

تولید نخستین غذاساز در سال 1979 و تاسیس کارخانه ای در چین

انواع محصولات برقی و لوازم خانگی کنوود

امروزه شرکت کنوود با تولید محصولاتی که از عملکرد مناسب و کیفیت بالایی برخوردار هستند موفق شد میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. به همین دلیل است که این روزها محصولات متنوعی را به بازارهای سراسر دنیا عرضه می کند. انواع محصولات برقی و لوازم خانگی کنوود عبارت هستند از:

  • سیستم تهویه هوا
  • مخلوط کن های برقی
  • کتری و قوری برقی
  • سشوار
  • یخچال
  • فریزر
  • توستر
  • همزن
  • خرد کن
  • لباسشویی

بررسی کیفیت محصولات برند کنوود

قطعاً از زمانی که شروع به معرفی یک برند می‌کنیم اولین سوالی که برای مخاطبان پیش می‌آید این است که آیا کیفیت محصولات این برند مناسب است یا اینکه در کوتاه‌مدت خرابی‌هایی در داخل آن‌ها ایجادشده و مجبور هستیم برای تعویض و تعمیر آن‌ها اقدام کنیم؟ اگر تاریخچه برند کنوود را بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که این برند در دنیا شناخته‌شده و در ایران نیز انواع مختلفی از وسایل آن وجود دارد. ولی به‌طورکلی این قانون را فراموش نکنید که همه وسایل برقی تولیدشده توسط یک برند از کیفیت‌ ایده‌آلی برخوردار نیستند.

زمانی که شما می‌خواهید یک وسیله برقی را بخرید باید مشخصات آن را بررسی کنید نه اینکه تنها به شهرت برند سازنده توجه داشته باشید. ممکن است برخی از وسایل برقی برند کنوود نسبت به سایر برند‌ها در رده اول قرار گرفته باشند اما در مورد گروه دیگری از تجهیزات برقی خانگی از نظر برخی از ویژگی‌ها، برند کنوود رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دهد.

به‌طورکلی فراموش نکنید که این برند همواره سعی داشته است از بهترین متریال و تجهیزات برای ساخت وسایل خانگی استفاده کند و از طرف دیگر ضمانت‌نامه‌های طولانی‌مدت و خدمات پس از فروش با بازه زمانی طولانی را برای محصولات خود در نظر گرفته تا مشتریان با خیال آسوده برای خرید انواع لوازم برقی خانگی کنوود اقدام کنند؛ بنابراین اگر در زمان استفاده از وسیله، مشکلی در دستگاه به وجود آمد به‌راحتی می‌توانید به نمایندگی‌های کنوود مراجعه کنید تا تعمیر یا تعویض وسیله برای شما انجام شود.

بر اساس مطالب ذکر شده در این مقاله، برند کنوود یکی از بهترین برند‌ها در زمینه انواع وسایل برقی به‌حساب می‌آید. تنوع در قیمت لوازم برقی کنوود به تجهیزات به‌کاررفته در وسیله، نوسانات قیمت در بازار، کاربرد دستگاه و درنهایت شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد. در زمان خرید ابتدا عملکرد و امکانات موجود در هر کدام از مدل‌های وسیله برقی مدنظر خود را با دقت بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

مشاهده قیمت و خرید محصولات کنوود در تمیم هوم
طراحی و توسعه توسط    ::::    Haririan.com